annemiek-marion.reismee.nl

Naar Moab (Annemiek)

Vanmorgen na het ontbijt de auto weer ingeruimd (wat een spullen heeft een mens toch bij zich!) en op weg naar Moab waar de ingang van het national park Arches is. We hadden geen haast want we zouden alleen maar 2,5 uur moeten rijden op een highway waar het helemaal niet druk was maar wel schitterend door de rode rotsen die weer opdoken. De lucht was strakblauw en de temperatuur liep al snel op. Maar niet enkel buiten, ook binnen werden we heel warm toen bleek dat de tank slechts voor minder dan een kwart gevuld bleek te zijn. Het ‘komt goed’ klonk niet meer zo overtuigend.... voor alle zekerheid pakten we toch maar de eerste afslag, weliswaar na een paar mijl en kwamen in de middle of nowhere en helemaal alleen op een weg die nergens naar kon leiden. Althans door de rotsen links en rechts en de bochtige weg was er niets te zien. Goddank zagen we na ca. 10 km in de verte wat daken, daar zou toch een pomp moeten zijn? En zo was het ook en we hadden geluk dat er nog benzine in de pomp zat, want een jonge vrouw had net voor ons de slang niet uit de auto gehaald, die was van de pomp gescheurd en benzine was eruit gespoten. Wat sneu, maar wij konden zingend weer verder. In Moab is het verzengend heet, beter dan regen, en het plaatsje oogt heel gezellig. Dat gaan we straks in om wat te eten en er schijnt een kleine quilttentoonstelling te zijn. Wordt vervolgd!

Ineke

Lieve meisjes wat maken jullie toch veel mee.
Leuk hoor!
Doen jullie wel voorzichtig!
En vooral genieten en ons ook mee laten genieten, want ik verslind jullie mooie avonturen! Veel plezier samen!
??