annemiek-marion.reismee.nl

Provo bij Salt Lake

We zijn zojuist aangekomen in Provo, net onder Salt Lake City. Daar gaan we nu niet heen omdat we eerst naar het Yellowstonepark gaan en we hier langs komen. Er zijn ook weer quiltshops en dat maakt het vooruitzicht aangenaam. We hadden een fiks stuk te rijden maar toch rond 12 uur stapten we de eerste shop binnen. Mooi pand, mooie stoffen en dus heerlijk om te kijken en om wat te kopen. Daarna een broodje in de auto en ‘op naar de volgende shop’. Een minder mooi pand maar ook weervoldoende om te kijken en te kopen. Aardige belangstellende dames! Nu zijn we op ons overnachtingsadres waar we 2 dagen blijven. Het weer is aan het veranderen ten opzichte van Moab; niet ligt nog ruim sneeuw in de bergen.

Rosalien

Nu dus even een paar rustdagen!! Lekker shoppen etc. Gezellige dagen dames! Voor straks welterusten en morgen weer gezond op! ( want volgens mij is het bij jullie nu avond).

Ineke

Lekker even een paar dagen op 1 plek.
Rond kijken en leuke dingen doen.
Maar vooral even op de plaats rust.
Geniet er van meisjes en vooral veel plezier. ?

Mieke

Zo dus de eerste quiltwinkel’s bezocht. Maar de natuurlijk blijft de natuur jullie bekoren.
Lekker genieten zo
Soms een beetje jaloers. Ha ha

Daniëlle

Heerlijk he....dat shoppen en ook ff rust dat is ook fijn!!!! Hopelijk hoeven jullie geen sneeuw laarzen te kopen haha. Dikke kus xx

Hetty labordus

Lekker effe pas op de plaats om even lekker bij te komen hebben ze daar ook alpalca, s ik zag er een op een foto bij een hek gr hihi