annemiek-marion.reismee.nl

Thayne

Jemig, wat was het snerpend koud vanmorgen toen we na het ontbijt met de koffers naar buiten liepen. Hoewel er een flauw zonnetje scheen was het rond de 5 graden. Maar die wind..... brrr. We Namen de highway waar het heel rustig was. Maar we hadden wat bochten te nemen om over de bergen te komen. Na 2 uurtjes kwamen we door kleine national parken: prachtige snel stromende riviertjes en mooie begroeide oevers, landerijen met veelal houten boerderijen en uiteindelijk waren we in Thayne. Een dorp zonder bijzonderheden maar wel met enorm leuke lodges, gebouwd van dikke geschaafde boomstammen. En daar hebben wij er een van gehuurd. Ook binnen is het heel gezellig ingericht: helemaal in stijl met grote houten bedden (met quilts erop), en idem bank en leuke kleurrijke versieringen aan de wand. Echt heel knus. Maar nog steeds erg koud en sneeuw op de bergen. Regenen kan het hier ook flink, maar wat vandaag valt, valt morgen niet... Vanavond gereden naar Aftonom te eten toen we langs de weg in het veld een eland zagen staan en iets verder een eenzame bizon. Het is nu tijd om te slapen; morgen verder!

Hetty labordus

Je kunt aan de foto's zien dat jullie hoog zitten veel te zien

Rosalien

misschien leuk om wat foto's van zo'n lodge te laten zien!
Was er ook verwarming?

Jopie

Qua weer is t hier hetzelfde " waterkoud het lijkt wel herfst! "
Fijne tijd nog