annemiek-marion.reismee.nl

Idaho Falls

Daar zijn we weer. Weliswaar een dag later, maar toch. Gisteren vertrokken the Tulip Ladies (zo werden we naar alle hilariteit genoemd) naar Idaho Falls. Welja, de zon scheen en het werd nog lekker weer ook. De reis verliep prima, niet alleen over de interstate maar ook door een mooi natuurgebied. We waren te vroeg om in te checken en daarom reden we naar het centrum waar langs het stadspark de grote Mormonen tempel en daar tegenover hun (gewone) kerk staan. De tempel helemaal wit met de grote gouden engel op de spits. De tuinman was aan het bladblazer en verwees ons naar het bezoekerscentrum. We werden hartelijk ontvangen en konden alle vragen stellen over deze religie. Dat was een hele bijzondere ervaring, temeer omdat er toch wat twijfels over zijn. Maar de dame die ons te woord stond beantwoordde alles met een engelengeduld en met een vriendelijke lach. Daarna kwamen we ‘plotseling’ bij een mall met o.m. eenleuke kledingzaak waar na veel passen en kiezen Marion naar buiten kwam met een tas vol vrolijke kleding. Goed geslaagd! Het was etenstijd geworden en voordat we naar het motel teruggingen gingen we eerst een lekkere salade eten. Toen inchecken en na veel praten en lachen, slapen. Overigens moeten we nog een correctie maken over de Japanners die erg vervelend zijn: het zijn geen Japanners, maar Chinezen. Zij gedragen zich absoluut onmogelijk, zo ondervonden de Amerikanen ook.

Ineke

Leuk verhaal weer.
Mar kun je alles wel meenemen, of heb je bij de wolmarkt een extra koffer gekocht?
Veel plezier nog dames en blijf genieten hoor.
???