annemiek-marion.reismee.nl

Salt Lake City 1

Vanmorgen op pad voor ons laatste trip. Het was minstens 3 uur rijden naar Salt Lake City en mogelijk zou er veel verkeer onderweg kunnen zijn vanwege een lang weekend i.v.m. Memorialday. Maar dat viel mee en zo konden we de tijd nemen om in Bringham een quiltzaak te bezoeken om de laatste benodigde dingen aan te schaffen. Een gezellig stadje met standjes buiten, de zon scheen en de quiltshop had prachtige stoffen. Na de middag reden we verder naar SLC. Hoe dichter bij de stad hoe drukker het verkeer op wel 6 banen racend. Het valt niet mee om op de juiste baan terecht te komen en de juiste wegen te vinden. Hoe een stad ingedeeld is met genummerde hoofdwegen, zal ik wel nooit begrijpen. Maar gelukkig hebben we Tom in de auto die, hoewel hij wat ouder is, ons toch wel de goede kant op wijst, al heeft hij een voorliefde voor de highway waar Marion nou net geen liefhebber van is. Al met al kwamen we er en ook voor het avondeten, naar en van Thank God it’s friday weer goed thuis, zij het met klamme handjes. En toen was de dag nog niet om want we bleken een kamer te hebben met een verstopt toilet dat na gebruik compleet overstroomde. En zo slapen we in een andere kamer, staan onze spullen in de vorigeen zullen we morgen wel zien welke van de 2 kamers we nog een nacht gaan gebruiken. Morgen onze laatste dag in Amerika, helaas,

Rob & Irma

Geniet van jullie laatste dag in SLC en wij wensen jullie een ontspannen reis naar huis!

Daniëlle

Wat leuk dat jullie toch nog op de valreep eeb mooie stoffen winkel hebben gezien!! Geniet nog ff van een mooie laatste dag en heb een goede en veilige terugvlucht!!! Xx

Marja

Tss, wat gaat de tijd snel. Goede terugvlucht en maar snel de foto's bekijken

Hetty

Wat is het allemaal snel gegaan ben benieuwd naar alle verhalen veilige vlucht ik weet niet of jullie op de hoogte zijn dinsdag staking openbaar vervoer grote drukte verwacht op schiphol

Ineke

Lieve meisjes, wat hebben jullie een mooie reis gehad.
Nu nog genieten van de laatste uren.
Ik zal jullie blogje missen.
Elke morgen gauw de I pad open klappen en kijken of “ reis mee” er al op staat.
En vandaag vliegen jullie weer terug.
Ik wens jullie een goede vlucht en rust eerst maar eens uit thuis.
Dank je wel voor alle leuke blogjes en foto’s. Het was genieten. ?