annemiek-marion.reismee.nl

De reis

De reis begon geweldig. We waren snel door de douane . Vlucht klm naar los angeles voortreffelijk. Alleen raar dat je alleen een lunch krijgt.

Maar toen, jippie vliegveld los angeles, verlatingsangst krijg je daar niet. Hup in de rij van een paar km. Na 20 minuten zagen wij wel dat wij nooit de vlucht naar las vegas gingen halen en ja wat dan. Toneelspelen dus, marion had haar brace om en kon niet meer lopen, wij mochten voor. Dat was dus fijn, naar de douane, koffer halen, weer douane en koffer weer inleveren, het staat er eenvoudig maar je maakt heel veel meters. In bus uit bus enz. Maar tevreden kwamen wij aan bij de hal. Maar toen.........het kleine vliegtuigje stond er niet maar een grote boeing, ze hadden bedacht dat dat beter was maar ze waren vergeten dat de piloot dat vliegtuig niet kon besturen. Ja en dan weet je het wel. Moest een nwe crew komen en volgens mij kwam die uit nederland want wij hebben 5 uur moeten wachten. We mochten op een gegeven moment in het vliegtuig en ach alleen maar een piloot geen captain. Ik dacht nog....dat kunnen wij ook neee..... eindelijk kwam er een captain hij kwam niet boven de stoelen uit maar als hij de knoppen maar kan bedienen toch. En ja hoor, perfekte vlucht.

Op vliegveld las vegas mochten wij in lane 7 een auto uitzoeken maar ze waren giga groot.

Ja de verwarring was nog niet weg want in het hotel hadden ze de kamer maar weggegeven, wij konden kiezen , of in 1 bed of in rokerskamer. De keuze was gauw gemaakt. Ach hadden ze toch weer de verkeerde kamer gegeven. Bar erin 2 badkamers sauna zitkamer maar 1 bed. Weer naar beneden. Andere kamer.

De oogjes gingen om 0100 dicht. Wat een reis . Meer dan 24 uur onderweg. Maar dan heb je wel wat.

Vanochtend natuurlijk uitgeslapen.

Wordt vervolgd

Rosalien korver

Wat een reis ! Een hele belevenis zeg! Maar jullie zijn in ieder geval goed aangekomen!!

Hetty labordus

Nou dat was wel een hele reis het ging niet allemaal vanzelf maar nu dan maar genieten veel plezier

Mieke

Zo jullie zijn aan de reis goed begonnen. Lol. Nu nog lekker genieten van al de moois wat op jullie pad nog mag komen

Ineke vaillant

Jeeeeetje wat een reis meisjes!
Ik reis mee hoor.
Veel te leuk.
Nu eerst maar eens bijkomen van al dat vliegen.
En wat een geweldig hotel!!!!!!
Ik kijk nu al uit naar het volgende verslag.
Doe voorzichtig hoor.
En heel veel plezier! ???

Miranda

Jeetje wat een reis , heel veel plezier en ik lees mee hoor !

Astrid

Heel veel plezier,en ik reis lekker mee

Daniëlle

Wauw.....wat een verhaal, maar ja jullie hebben je iedergeval niet verveelt want dat zou jammer zijn?.
Heel veel plezier geniet van al het moois en ook ik reis mee hoor!! Xx

Jopie

Wat een verhaal lady,'s maar veilig aangekomen en nu maar genieten

Peter

Het zal eens normaal gaan! Maar het komt altijd wel goed.?
Heel veel geluk en plezier verder. Maak nog veel mooie mooie verslagen.
Wel een goede automaat genomen Marion??

Joan

Het begint al goed! Laat Jut en Jul maar schuiven....Dat belooft wat voor de rest van de reis! We gaan het enthousiast volgen!