annemiek-marion.reismee.nl

Flagstaff

De dag begon mooi, route 66. Mooi landschap, rustige weg. Maar heel veel regen. Onderweg in de auto broodje gegeten. Maar moest nog wel worden gemaakt. Ik zal de details jullie besparen. Daarna verder op 66. In Willams wilde Marion even naar het toilet en vroeg Annemiek: kijk jij even in het boekje. Annemiek stapte uit en de deur sloeg dicht met de sleutels in de auto, nou niet alleen de sleutels maar alles. Daar stonden wij. Harde wind en regen. Een eettent ingegaan en de behulpzame chef belde vrienden. Daar kwamen 2 oude mannen, van die hunckleberries types, niet te verstaan maar ze gingen met veel geweld het raam proberen open te doen. Na een klein uur gaven ze het op. Ze gingen thuis bellen met de Dodge e dealer. Na uur kwam 1 Hunckleberries terug en zei ze kregen het niet voor elkaar. Oke, weer de beheerder in een motel gevraagd, waar wij binnen mochten zitten of hij de verhuurmij kon bellen. Ja, die zouden iemand sturen, maar wanneer dat wisten ze niet. Daar kwam een Hunckleberry weer terug met een bos sleutels. En hups, de autodeur vloog open. Wat er toen gebeurde........Annemiek vloog die man om zijn nek en gaf hem een zoen, op de wang hoor om misverstanden te voorkomen. Wij waren opgelucht. En hup naar Fladstaff. Daar een Jo-Ann in voor lapjes , nog even gegeten want we moesten nog een stuk rijden naar de skihut. De tom tom zei driekwartier en het werd al donker. Na een kwartier zagen wij het complex liggen. Wat een geluk! Anders hadden wij bij de beren moeten slapen. Al met al een eenerverende dag. De dames liggen nu.

Rosalien

Wat een verhaal! Dit overkomt jullie vast geen tweede keer! Zie het al helemaal voor me! In ieder geval geen saaie reis!.

Ineke vaillant

Jeetje!!!! Wat een belevenissen meisjes!
Gelukkig een goed einde.
Lekker slapen en morgen weer een nieuw avontuur.
Ik geniet mee hoor.
Veel plezier en liefs van Ineke.

Hetty

Hihi ik zie het al helemaal voor me

Judith

Oh help, dat zal vast even spannend zijn geweest. Maar, haha, wat een verhaal!

Irma

Nou, nou girls, een typische 'Route66' belevenis!!
Het zou zo maar een scène uit een film kunnen zijn ...
Nog zo'n dingetje waar jullie tijdens zo'n tour op moeten letten: altijd met volle tank op pad!!!
Veel plezier, geniet ervan!

Jopie

Het is een mooi verhaal dames en dat zal jullie geen 2e maal overkomen hopen wij.