annemiek-marion.reismee.nl

Page

Vandaag hele dag in page. Eerst uitgeslapen. De moeheid ging toeslaan. Na een uitgebreid ontbijt richting glen canyon dam, eerst eroverheen gelopen, voor mij, marion een uitdaging. In hetinformatiecentrum alles bekeken.

Daarna naar lake med, picknicken. De zon scheen weer geweldig en wij krijgen al,een hele kleur.

Even de walmart in gegaanmaar nog steeds niet om van achterover te vallen. Wij zijn bescheiden.

Net even een forse duik in het zwembad genomen daarna even bubbelen en de dames zijn weer schoon,

Morgen richting bryce.

O ja de mensen die mij kennen weten dat ik een rommelkont ben en annemiek is zeer opruimerig. Zo ergdat ze onze tas met bestek, borden enz. weg heeft gegooid en de vuilnis had laten liggen.

Rosalien

Prachtige foto's! Wat een schitterend land ! En die rust , wat het uitstraalt!

Judith

Opruimen, ik houd ervan ??

Daniëlle

Haha daar is dan de walmart goed voor nieuwe borden en bestek?. Wat een mooie foto's en wat vreselijk hoog, dapper van jullie hoor.
En inderdaad straalt het een rust uit en wat een ruimte ....heerlkjk zo een giga land. Geniet verder lekker!!!!

Ineke

Wat maken jullie een prachtige reis.
De foto’s zijn prachtig. Breng back memories.
Wij hebben dezelfde reis jaren geleden ook gemaakt.
Dus ik weet dat jullie genieten!
Meisjes doe voorzichtig en ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal.
????

Rene

Jullie vullen elkaar goed aan daar. Jammer om te horen dat je knie toch wel veel pijn geeft, juist nu er zoveel te doen is. Misschien even langs zo'n TV priester rijden....op TV genezen ze alles...:-)

Hetty labordus

Ik zit er weer op mooie foto's en mooi weer zo te zien gr