annemiek-marion.reismee.nl

Moab

De reis begon goed. Op tijd weg want de route was lang vandaag. Het werd al warm. Cd op en luid zingend, goed humeur en gaan. Maar marion had niet opgelet, bijna geen bezine en ach shell zit hier niet op iedere hoek. Iets zenuwachtig kleine afslag genomen en daar stond een kabouterrichting aanwijzer met pomp er op.

Na afdalingen en omhoog kwamen wij in een woonwijk, kan niet zeggen dorp. En ja hoor daar was 1 pomp. Dan denk je ik zit goed. Nou........ de mevrouw voor ons was weggereden met de slang nog in de auto, dus de pomp was net weer gemaakt vertelde een charmante mijnheer met lange baard. Mevrouw was door de politie vd weggehaald. Ach ze had toch al getankt.

Hup wij weer verder, iets meer opgeluchter, stuk omgereden. Veilig aangekomen in moab, waar het een tikje warm is. Liggen nu even met de airco bij te komen.

Trouwens veel herten gezien, dode of geldt dat niet. Ik,marion, zag er nog 1op de parkeerplaats maar annemiek zei dat dat een gewone hond was.

Morgen het park in, vroeg vanwege de hitte.

Oja nog een quiltwinkel in moab bezocht maar.......niet zo leuk.

Hetty labordus

Menden wat zien jullie veel van de wereld bollie weet je nu nog niet het verschil tussen een hert en hond gr alles oké hier

Mieke

Ha ha zoals gewoonlijk gaat het bij jullie altijd anders dan verwacht
Dus de verhalen zijn smakelijk om te lezen
Groetjes vanuit Maarssen

Marja

Tss ladies, wat hebben jullie een geluk gehad met de benzine! Het is in dat gebied dun gezaaid! Hoop dat het weer en de picknickplekken een beetje lukken gaat, is toch wel veel leuker als je buiten in het zonnnetje kunt zitten. Veel plezier verder en op naar Teton en Yellowstone!

Ineke

Wat een avontuur weer.
De foto’s zijn ook schitterend.
Maar doe voorzichtig daar hoor.
Ben benieuwd waar jullie nu weer naar toe gaan!
Tot gauw en veel plezier. ?

Peter

Het blijft spannend bij jullie, denk je wel aan je hart?