annemiek-marion.reismee.nl

Salt lake city 2

Na een rare nacht met verschillende kamers......vandaag de laatste dag. Maar eerst moest er nog wat geregeld worden. Naar de receptie want dit laten wij niet over onze kant gaan. De man bood 1 nacht teruggave maar nee ik wilde alles terug. Gelukt.

Wij hadden vandaag de kerk van de blije mensen op het programma. En ze waren er een grote blije groep. Pfff vermoeiend hoor. De kerk en de omgeving was giga groot. Daar zou de armoede zo mee weg zijn.

Daarna jippie naar the cheesecake factory. Heerlijk geluncht. Nog een stuk taart meegenomen voor de avond..

Salt lake city is niet echt een stad om op zondag rond te lopen. Dus op naar het zwembad.

Ja en toen moest het echt.......koffers.......pakken. Laat ik het zo zeggen , wij lagen weer slap vd lach op het bed. Ik hoop dat ze een vrachtvliegtuig inzetten want anders blijven wij op de grond.

Laatste nachtje.....zo snel om gevlogen. Ieder heeft nog al zijn haar op zijn hoofd. Dus........geslaagd.

Bedankt voor alle reacties.

Joan

Jullie bedankt voor het zo af en toe hilarische reisverslag....we zagen het zo voor ons!
En er is maar weer gebleken: laat Jut en Jul maar schuiven, dan komt alles weer op z'n pootjes terecht.
Nu alleen nog even in het vliegtuig richting Amsterdam stappen, he dames!
Dat er geen extra reisverslag volgt ergens uit China of zo....

Rosalien

Jullie nogmaals een fijne en voorspoedige thuisreis! Pas op jezelf en elkaar!
Leuk jullie verhalen! Ik heb gezellig meegereisd!! Liefs,

Ineke

Wat beleven jullie toch geweldige avonturen!
En je hebt dus een extra koffer gekocht!
Moet wel met zoveel leuke winkels.
Nu slapen en vanavond een safe flight back!
Dank voor alle leuke verhalen! Was TOP,
Maar zal ook blij zijn als jullie weer heelhuids thuis zijn. ?

Hetty labordus

Ik heb echt mee gereisd wat een stelletje zijn jullie maar ik zal blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn een goede vlucht en hopelijk niet te veel vertraging gr en tot gauw

Rik

Heerlijk verhaal! Vandaag dan lekker ontbijten en op het gemak naar het vliegveld. De auto inleveren en hopen dat de koffer met alle stoffen niet te zwaar is (jullie hebben alle zware dingen vast in de handbagage gestopt). Ik wens jullie een goede reis naar huis, in de hoop dat jullie 6 of 7 uur slapen kunnen in het vliegtuig, dat scheelt met de jet-lag. Goede reis!