annemiek-marion.reismee.nl

Provo

Iets uitgeslapen richting outlet. 1 uur rijden over een highway. Niet mijn meest favo bezigheid. Regen, sneeuw, heel koud. 6 baans en moeder eend stak over. Of het goed is gegaan weten wij niet.

Outlet groot en veel aanbiedingen. Ja en toen moesten wij terug maar zeker niet over de highway. Na veel zoeken eindelijk de interstate gevonden. Een prachtige weg met veel herten(dood).

In het hotel de kachel hoog. En even uitpuffen van alles.

Morgen gaan wij hoger, hopend dat het weer beter wordt.

Rosalien

Gezellig toch zo'n outlet! Op hotelkamer lekker jullie gekochte producten bewonderd!

Rik

Volgens mij komt die interstate route ook langs Sundance, niet? Dat ligt niet ver van Provo. Die outlet is inderdaad goed. Destijds helemaal vol met grote mormonen families (een man met meerdere vrouwen en een schoolklas aan kinderen). In provo is dat vooral heel duidelijk - een van de grootste mormonen centra. Daar kan je ook het missionaris opleidings centrum bezoeken, mocht je nog tijd hebben. Dat is best bijzonder. Die kou is denk ik alleen in de ochtend en avond. Overdag stijgt de temperatuur vast heel snel. Hier in Berlin hebben we vandaag eindelijk een heerlijke zomerdag. Vanavond songfestival - jullie missen de eerste overwinning van Nederland in 44 jaar. ??

Ineke

Zomaar een heerlijk shopping day!
En daarna alles nog eens goed bekijken.
Jammer dat het weer niet mee zit.
Maar het kan zomaar omslaan hoor.
De zon gaat vandaag vast weer schijnen voor jullie.
Meisjes geniet maar van alles en vandaag weer veel plezier. ?