annemiek-marion.reismee.nl

Kemmerer

Het had vannacht enorm geregend en vanmorgen was het bar koud, maar droog. De reis van vandaag zou gaan naar het noorden voorbij Salt Lake City, over de bergen waar we gisteren ok gereden hebben . Het leek of er nog meer sneeuw was bijgekomen en natuurlijk was de temperatuur er ook naar. Het was rustig op de weg en het landschap werd naarmate de reis vorderde almaar vlakker tot lagere bergen. Op de vlaktes kregen we schaapjes te zien en koeien en meer in de buurt van Kemmerer liepen er kuddes van een antilopensoort. Nog steeds was en is het koud hoewel, vanavond de zon toch te voelen was ondanks een snijdende wind. We zijn nu in de staat Wyoming die toch wat armer aandoet dat Utah, maar ook daar zullen verschillen zijn. Dit stadje heeft eenvoudige huizen en een kleine winkelstraat. En hoe toevallig: bij de ijzerwarenhandel is ook een deel van het pand ingericht als .quiltshop. Eenvoudig, maar toch ook weer met andere stofjes. Een leuke bijkomstigheid. In het motel ging het er rommelig aan toe: wij kwamen gelijk met een man binnen en hadden de kamers tegenover elkaar. Marion stapte bij ons als eerste naar binnen en kwam met dezelfde gang lijkbleek buiten. Bleken er 2 mensen te slapen... De man tegenover ons stapte ook weer naar buiten: ook daar was de kamer bezet. Wat een slordigheid, maar de vrouwelijke manager verblikte of verbloosde niet. Nadat we bij het plaatselijke café wat gegeten hadden hebben we ons vermaakt op de kamer waar we de antilopen kunnen zien gaan,en nu is het bedtijd geworden. Tot morgen,,,,

Mieke

Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Ik ken Marion nu al een jaar of 18 ( wat een tijd he) maar met Marion op stap loopt altijd anders dan gepland, maar het komt altijd weer goed. Dus meisjes lekker genieten daar

Irma

Wat zijn jullie goed bezig! En wat een kilometers hebben jullie al afgelegd!! Stel je voor dat er bij jullie iemand de kamer was binnen gestapt....
En ... ook hier was het loei spannend met het songfestival, Rik heeft gelijk gekregen: Nederland heeft gewonnen!
Jullie nog lekker genieten!!!

Marja gorter

Oeps, dat was sannend! Ben je er niet even tussen gaan liggen Marion! Lekker warm hoor! Zo te horen hebben jullie al heel wat quiltwinkels gehad, ben dan ook benieuwd wat er straks uit de koffers komt! Jullie zouden voor de meelezers een quitbee moeten oeganiseren, kunnen we al het nieuws een keer bewonderen, haha,...... En natuurlijk spinnijdig van jaloezie als we al dat moois bekijken! Maak er nog een mooie week van richting Yellowstone, kun je je ogen uitkijken naar al de buffels. Groetjes uit redelijk lekker weeertje Oudewater

Ineke

Oooo Marion toch!
Wat een verhaal weer!
Jammer dat het zo koud is.
Maar desondanks genieten jullie volgens mij met volle teugen.
En wat een kilometers maken jullie.
Ik kijk weer uit naar het volgende avontuur hoor.
Enne... voorzichtig hoor! ?

Jopie

Oh Oh Marion, echt iets voor jou om bij slapende gasten binnen te sluipen!!
Maar jullie hebben mooie verhalen en zo beleef je nog eens wat!